SI  EN  HR  DE 

Več komentarjev / Objavil Moe Kavcic, dne

Trgovci so že daleč nazaj razumeli, kako pomembno je okolje v katerem se izvaja trgovska in storitvena dejavnost za izboljšanje prodaje in prodajnega doživetja stranke. Tržniki so raziskovali vpliv embalaže izdelkov in postavitev oz. razporeditev trgovine glede na vedenje strank (Engel et al. 1990). Medtem ko so Podjetniki zavzeto zainteresirani za predstavitev svojih izdelkov in trgovin, pogosto pozabljajo ali spregledajo urejenost na »makro« ravni – okolica, ki obkroža njihovo trgovino ali poslovni prostor. Anna Mattila in Jochen Wirtz (2002), sta razširila pojem »oblike dojemanja potrošnikov« in vpliv trgovskega okolja, ter prikazala, da potrošniki dojemajo storitev in pokrajino oz. okolico celostno.

Slika 1: Hotel Pershing Hall, Paris Francija.

Notranje rastline in zasajene pokrajine ustvarjajo ugodnejše razmere za trgovsko dejavnost. Ko primerjamo prodajna območja z »drevesi« oz. rastlinami v primerjavi s trgovskim okoljem brez »dreves«, je ugotovljeno, da okolja z »drevesi« obiskujemo pogosteje, ostanemo dlje časa, ocenjujemo kakovost produktov za 30% višje in smo pripravljeni plačati 12% več za blago in storitev.

West Elm Dubai

Slika 2: Trgovina West Elm Store v Dubaju, Združeni arabski Emirati.

Več komentarjev

Pusti komentar

Vsi komentarji so pregledani preden so odobreni